Marknad med Becka och Elise!!! =)

I onsdags va det ju marknad, jag gick med becka och elise. vi hade skit skoj. vi hoppade hopptorn och köpte godis m.m. å becka sprang och gömde sig hela tiden hehe (som vanligt), men vi hittade henne alltid tillslut. Sen lite senare så träffade vi johanna,carro,märta och emma. becka och johanna åkte en karusell tillsammans det såg både kul och läskigt ut tycker jag.  men sen så skulle Elise hem så vi kramade henne hej då och sen så köpte becka och jag en varsin nappflaska och sen när vi skulle hem på kvällen så åt jag först sen hopp in i duschen och tillslut på med T.V:n för då började: Greys Anatomy. hej då vi ses.

Kommentarer
Postat av: becka^^

yupp de va skit kul på marknaden med dig å elli:)
jadu de va varmt att hoppatornXD
SKIT KUL!!! specellt "lustigahuset":)

2007-10-10 @ 18:31:49
Postat av: bellen själv

mm jag tyckte det var lika läskigt som små barnen=)

2007-10-10 @ 18:33:36
Postat av: hahaha

ni är skumma. fan man hoppar inte hopptorn å går på marknad i våran ålder. som kille har man väll växt upp för länge sen shit...

2007-10-15 @ 21:04:25
Postat av: ???

tror du inte jag såg dig på marknaden??? "ååå gud så konstigt,amanda brukar också jämt skriva shit" ??????????!!!!!!!!!!!! du lägger dig i lika mycket också!!! suck

2007-10-16 @ 18:29:49
Postat av: daaa

vem är du med frågetecknena jag skriver
shit men alltså de betyder inte att jag är nån specigel person för de jag ärbara vanliga NW tänk innan ni skylle på nån...

2007-10-19 @ 23:37:30
Postat av: ???

grow up for fuck sake!!! hälsa becky_punk hehe

2007-10-20 @ 18:26:25
Postat av: !!!!!!!!!!!!

Vem fan är de???? becky_punk är de en tjej som heter som finns på rs. alltså har du inte fattat att de är nicke som skriver?? jag har liksom skrivit såhär länge me dig på din så kallade coola blogg. jag har bara sagt vad jag tycker skyll inte på nån annan. tycker bara att du är jävligt larvig inge annat

2007-10-20 @ 19:38:49
Postat av: ???...

jag bryr mig inte om vad du tycker, tyck va fan du vill. jag tycker bara det är fegt att lossas va nån annan, eller lossas va cool som andra. tro va fan du vill. "intresseklubben antäcknar" sluta läsa min blogg då då!!! jag försöker va raka motsatsen mot va vissa är. grow up for fuck sake!

2007-10-24 @ 21:40:47
Postat av: ----------

"ska nog gå och se på barnprogram nu" bye

2007-10-24 @ 21:43:58
Postat av: hehe

oj,, villket samtal

2007-11-07 @ 15:31:59
Postat av: mm

mm jag vet as jobbig!!!???

2007-11-19 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0