Stockholms istapp

I stockholm så köpte jag en mysig tjocktröja och ett linne på monki. Köpte inte några skor men jag ska köpa några här i norrtälje tror jag. När vi stog i kö till bussen hem så var det  snöstorm och först så väntade vi på bussen i typ kanske 20min eller mer sen när den äntligen kom och man var kall som en isbjörnsrumpa så blev bussen helt full så vi fick ta bussen som SL sa skulle komma direkt efter. så vi vänta och vänta och vänta och frös och frös och frös. SEN efter typ 45min så kom den äntligen. Så då satt vi på bussen på väg hem och mina tår hade ingen känsel och mitt hår hade frysit till is.Therese hade bara strumpbyxor = burrrrrr. De dumma var att det var inte så kalt när vi åkte dit så jag hade bara T-shirt under jackan, ingen mössa, inga vantar å  mina tunna converse. De var dagen i stockholm de men annars var det bra där.   hej då.

Kommentarer
Postat av: johanna

brrr kallt
va bra att ni hade en bra dag ! :)

2008-02-06 @ 20:12:20
URL: http://johannanorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0