Sommarlovet

Jag har varit sjuk i typ 3 dagar, men min hosta börjar gå över nu.    Jaja men det jag igentligen skulle skriva var att jag längtar till sommar och sommarlovet!!!   För det så bli så skönt att bara åka ut till mitt sommarställe och göra en massa skojiga saker som: sova,bada,grilla,sola,åka båt,hoppa studsmatta,cykla,brännboll,kubb, m.m.            Nu har du lovat att följa med dit ut  Becka.S.  (så då blir det extra kul)   bara slappa helt enkelt :)

                                                                               image35     
sommarstället (björkö)

Kommentarer
Postat av: Becka^^

Uuu vi hade så kul där förra sommarn..Vi badade o dök under vattnet o kolla på varann,köpte godis,skrattade&va rädda..Jadu,de va härliga tider de.Du får ha så kul med Rebecca Söderström i sommar

2008-01-21 @ 21:29:30
Postat av: jag

glömm inte ägget

2008-01-22 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0