Midsommar



På midsommar var jag i björkö med familjen, becka och hennes mamma. De sov över i 2 dagar också.
På midsommarafton åkte vi först ut till mitt sommarställe sen åkte vi grållen till en midsommarstång och
sen till det gammla heliga stället och gjorde lite smått och gott. Här kommer lite bilder från dagarna.

     










ÄLSKAR DENNA BILD!     Becka och Ppput tävlar.  - Pappa du har inte en chans!

       

Stora hundar                 Folk                           Pappa så söt             Kallt?                      Pappa-dans


  

  

  
Minigolf dagen efter                                                  Grillning                                                        Kvällen

 Igår tältade jag.   Ska tälta idag med.

Kommentarer
Postat av: rebecca

hehe, fina bilder, förutom

bilderna på mig men..;) hehe. :)det var roligt när hasse och jag sprang. :D

2008-06-25 @ 19:55:45
URL: http://rebecciis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0