holding hands

I helgen har jag ägnat mig åt vännerna och bio "Mamma Mia" asbra film! Så det har vait trevligt.
Just nu har jag lite panik eftersom min mobil är borta och den har varit borta i en vecka nästan. Saknar den.
Nån annan jag saknar är min dator det har varit ifrån mig jättelänge nu och det är också därför jag inte är inne på datan lika mycket nu för tiden. Mamma ska ringa och fråga om den fortfarande är i Tyskland imorgon. Saknar den.

På tisdag har jag SO-prov och jag glömmde böckerna i skolan så jag får börja plugga på måndag istället. Föresten så fattar jag inte riktigt vad man ska plugga på. Jag fattar ingenting! Jag kom att tänka på att på onsdag är det ju marknad jö, jag tycker mer om  marknaden i Rimbo som vi också ska på, även fast jag inte gillar Rimbo. Men det kan bli trevligt.

Snart ska jag på en promenix men innan det bjussar jag på lite bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0