jordgubbsjakt!

Just nu är jag röd i ansiktet och jag känner att det bränner lite. Men det är ju inte så konstigt efter som det var JÄTTE fint och soligt väder ute idag. Man kanske får lite för. Ska snart hoppa till sängs men först måste jag berätta lite:
Idag var jag med Emma och först fikade vi på landkrabban, smoothie och macka. Jätte härligt! Sedan bestämde vi oss för att köpa jordgubbar och sätta oss i parken i solen.

"Först cyklade vi till kryddan och köpte loka och tuggummi. De hade inte jordgubbar! Sen cykla vi till storatorget. De hade inte jordgubbar! Sen cykla vi till flygis. De hade inte jordgubbar! Sen cykla vi till coop. De hade inte jordgubbar! Sen cykla vi till öb. De hade inte jordgubbar! Sen cykla vi till willys. DE HADE JORDGUBBAR!"

Efter en lång cykeltur fikade vi ute hos Emma och sen mötte vi Johanna!  Bilder kommer en annan gång!









God Natt!

Kommentarer
Postat av: J U L I A

SV: när ja fick den så kostade den ca 5000 kr , men ja fick den utan moms och lite rabbat på den så kanske 3500 fick ja ge för den :D !

2009-04-27 @ 15:57:34
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: emma

haha vilken jakt :D

2009-05-02 @ 21:11:16
URL: http://textfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0