jordgubbapelsinis

Hemma från björkö och jag är äntligen frisk igen. Idag har dagen spenderats på stan och i trädgården kan man säga.  På stan köpte jag: maskara,puder,shorts,deo,väckarklocka. Bara massa nödvändigheter alltså, men det mesta är köpt på rean. Idag fick jag också för mig att göra en egen tårta när jag fyller år, som ska innehålla saker som jag älskar och göra lager på lager. "Tårta a la Isabell" men mer säger jag inte det får ni se sen.

Jag var ju som sagt i björkö i helgen, där mamma och jag plocka hinkar med blåbär. Det är FULLT med blåbär, helt blått i skogen! Så det kommer finnas med på min tårta. När jag kom hem från stan idag låg jag och sola och drack det som finns här nere på bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0