avokado.

Hej har inte haft lust med att blogga så mycket av olika anledningar. Men här kommer ett litet inlägg då.
Jag har kommit in i värsta julstämmningen nu, eller vad det kallas! Har fixat lite julklappar till folk men ännu är jag inte helt klar! Igår var jag på julmarknad en stund men det var så kallt så jag var inte där så länge! Sen åt vi på kinarestaurang, mumma var det! I dag var det en ganska lugn och lång dag i skolan, vi hade bara 2 lektioner idag men det blev mycket vänta som vanligt! Vi kunde tyvärr inte ha redovisningen idag så den får vänta yttligare ett tag till.. på ons är det Cosmonova (?) det blir nog kul kanske.


Avokadosallad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0