god jul... mot thailand!!!

Innan jul åkte jag till sjukhuset och tog spruta och fick mer hostmediciner (sån där astma-grej som man andas in) När vi kom till M&M bakade vi och lite så. Sen dagen efter var det då jul.. och det var jättemysigt som vanligt, mer orkar jag inte berätta. Jag åt mig proppad på god mat och fick fina julklappar!  VET NI IMORGON ÅKER JAG TILL THAILAND!!!!! Åker vid 3 tror jag och blir borta 3 hela veckor! Fyfan va skönt! Lite bilder innan jag sticker...




Dagen innan julafton bakade vi massor och det började brinna! (men vi hann märka det så..)









Snö och spark!






Jag på julafton. God jul och hoppas ni hade en lika bra jul som jag!


HEJ DÅ SVERIGE.. IMORGON HEJ THAILAND! Puss ♥







Kommentarer
Postat av: beck

hoppas du får det bra! (:

2009-12-25 @ 20:35:21
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/
Postat av: johanna

mysiga bilder :)

& HA DET SÅ JÄTTE BRA NU!! sola lite åt mig också och bli riktigt brun! :D STOR BAMSE KRAMIS

2009-12-25 @ 20:56:39
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0