lite fakta kan man kalla det.

Lite smått om skolan idag:

- Idag kollade vi på bandy. Lärare mot elever. Stellan var sötast!
- Det är lite tomt i skolan när Becka inte är där.
- Inga/Onödiga lektioner!
- HOSTA HOSTA HOSTA!
- Emma skulle rita av Pernilla på lektionen, (lek) då gissade de andra på att det var en snögubbe eller en marshmallow! hehe det var lite kul bara! xD
- Hoppas jag kan komma till Sofie på fredag, det kan nog bli kul!
- Snö, snö, snö!
 
Annat:

- Jag blir aldrig frisk! JÄVLA hosta! (ursäkta)
- Mamma är å köper medicin till mig. Hon kanske ska ta med smak av: Körsbär och choklad!! :0
- Jag är klar med ALLA julklappar! Jag planerade ju förra året att jag skulle ge pappa en planch med bilder på hans rumpa, (som han alltid visar på sommaren) Nu är det klar också!  xD
- Vi fick hem en STOR kartong med godis idag, av mammas och pappas kompisar.. men vi äter ju inte heller godis så.. vi får se vad som händer med det! Hehe.
-IMORGON FÅR VI JULLOV!!!




Jul i Göteborg!



Kommentarer
Postat av: johanna

åh mysigt inlägg du :D

haha bebis vare väl de sa också om pernilla haha? XD

2009-12-17 @ 18:15:30
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0