that's too much.

Sitter här hemma och mår bläää! Jag har ont i magen och min huvud gör ont, snart kommer det antingen sprängas eller så kommer det att lossna och rulla ner för källartrappan och ut genom dörren och ut i snön och frysa till is. Mådde så här igår också det var därför jag tänkte gå hem men så blev det inte. Jag har ingen lust att bli sjuk, igen! Nu ska jag nog se på en tredje film för det finns inte så mycket annat att göra. Therese är hos doktorn och mamma å pappa åkte nyss på kryssning. Dem kommer inte hem förens på söndag så nu har vi ela huset för oss själva! Ingen snickare kommer väl inte i helgen då heller, då slipper man bli väckt tidigt på morgonen av dem. Skönt!! Då kan man ju göra nästan vad som helst ju, om man orkar!

Förresten vill jag smaka Sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0