You're My World

Idag kom mamma och pappa hem och nu är helgen slut! Det betyder att jag inte kan vara uppe sent på kvällarna och se på mamma mia och lilla huset på prärien med Therese och inte heller dansa till melodifestivalen, och inte heller äta en massa mumsig mat lagat av oss själva, och inte heller sova i hennes rum och vakna av att hon kastar en kanin rakt i ansiktet på mig.

Om en timme ska jag se på Beck - Flickan i jordkällaren. Nej imorgon börjas det igen, gud så tråååkigt. Varför går alltid helgerna så fort?!  Puss.





Kommentarer
Postat av: rebecca

jag håller med! helgerna går allt för fort. ;)

2009-02-10 @ 13:08:03
URL: http://rebeccatalarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0