Monday Evening

Hello alla knasbollar ute i världen!

Idag har det varit en härlig dag för min del. Vi slutade jättetidigt idag, och dem lektionerna vi hade var faktist ganska kul! Imorgon blir nog också en ganska kort dag, för vi har ingen teknik på hela den här terminen. Så det är super!  Hade egentligen tänkt att jag skulle skriva på min uppsats ikväll. Men jag har ingen större lust med det. Har skrivit typ 3 rader om helgon. That´s it!  Inget mer!

Föresten börjar ju Prison Break om 45min så då orkar man ju faktiskt inte sitta och skriva på en uppsats. Då vill jag hellre blogga och kolla bloggar. Slut skrivet, nu ska jag dricka te som jag snodde från mammas jobb. Hur gott som helst! Hihi, Puss!


Kommentarer
Postat av: johanna

söti!

2009-01-15 @ 11:22:41
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0