The taste of her cherry chap stick

Förlåt alla ni som läser min blogg, för att den har varit så tom på sista tiden! Jag har inte hunnit med att skriva här.
Den här fredagen har varit lång men nu är det helg och det är superskönt! Efter skolan gick vi hem till Johanna och fikade sen gick vi på en foto-promenix  i snövädret.Trevligt! Sen när jag skulle hem var det så halt så jag halkade rakt ner på rumpan och nu har jag jätteont i svanskotan!   Det var lite pinsamt!  xD

Nu ska jag kolla vidare på let´s dance innan mitt te kallnar, om det inte redan har gjort det och sen hade jag tänkt att städa rummet också. Det behövs verkligen!!! Det ligger kläder över hela golvet!  Krya på dig Emma.  Puss&Kram!




Bilder från promenaden!   Nån favorit kanske?










Kommentarer
Postat av: johanna

du är så söt! min favvobild är 3 & 8 fast alla var fina :)

Det måste göras om!

2009-01-23 @ 21:47:04
URL: http://johannanorlin.blogg.se/
Postat av: emma

alla var jätte fina :D tack! det var så typiskt o bli sjuk precis när vi hade två läxförhör och allt, gick det bra för dej?

<3

2009-01-25 @ 13:43:04
URL: http://textfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0