king of pop

Snart ska jag göra fruktsallad och spela ett nytt buzz men först en sammanfattning:  I förrgår sent på kvällen började jag och syster baka muffins med blåbär, och det såg man! (svarta) Sen igår kom dagen då min bästa syster hade sin födelsedag. Då vi åt massa gott och senare på kvällen såg jag på min favroitfilm med massa gott då också.

Det är helt otroligt jag har väntat i 3år typ på att få tag på min favoritfilm men den säljs inte längre, sen nu
hittade jag den på tradera. Så nu har jag min film dangerous water.




Igår natt såg jag en bit på minnesstunden med M Jackson. Det kom lite tårar när hans dotter Paris pratade, kolla själva!

Kommentarer
Postat av: johanna

usch.. så himla hemskt.. :s



men du! Vi har inte snackat så mkt på sistonde! Vad har du för dig nu för tiden haha :) är du på landet nu eller? MISS U

2009-07-10 @ 19:10:31
URL: http://johannanorlin.blogg.se/
Postat av: emma

vad hemskt :(



roligt att du hittade filmen iaf! ;)

2009-07-12 @ 11:35:09
URL: http://textfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0