björkö

Jag är hemma nu. Om jag ska försöka sammanfatta den senaste veckan lite nu då... jag och familjen har varit på mitt landställe i typ nån vecka och johanna följde med och var där i några dagar också. När johanna va med har vi badat, åkt grålle, ätit, åkt madrass (eller liknande) bakom båten, kollat film m.m. Sen när hon åkt hem åkte jag och pappa till stranden i mulnäs och badade sen åkte vi in till Älmsta och åt på zorbas. Älskar den restaurangen, det är så himla gott och mysigt där! Sen åt vi glass (igen) och sen hem och glo på film. Vet ni, det är 23 grader i vattnet hos oss i björkö. Så pappa och jag plaskar i vattnet om och om igen. Ja trevligt med andra ord.  Här är lite bilder.




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0