skit bajs väder

Det regnar, blåser och regnar ännu mer ute, skit väder helt enkelt! Men snart sommarlov. Jaja idag i skolan hade jag min spanska muntliga redovisning, som jag verkligen inte var beredd på! Det gick inte så värst bra men det är skönt att ha det gjort nu iallafall. Så nu har vi inte så mycket kvar att göra i skolan förutom ett litet so-förhör. Efter skolan gick vi till mig och hade ansiktet över kokhett vatten sen gick vi ner på stan och Jo klippte sig medans Emma och jag fika, fint blev det! Vet ni imorgon kanske jag ska klippa mig. Hur i så fall, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi thänkja :D



jag tycker du ska klippa upp det :) å ta bort det slitna så blir det super skönt å fint till i sommar! så får du mer volym i lockarna :D

2009-06-05 @ 18:40:36
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0