Stressig "semana"

Åh vad skönt med helg, troligtvis kommer den att gå fort som bara den men ändå. Sista lektionen (dubbellektion) hade vi somsagt en STORT sv-prov på Klassiker, det gick väl ganska okej men jag blev så himmla stressad eftersom jag var kvar sist så både läraren (Maria) och Emma satt och väntade på att jag skulle bli klar. Maria frågade hela tiden när jag var klar och att jag skulle skynda mig ör jag hade suttit där i 1tim och 30min typ. Jah sa att jag nästan var klar med egentligen hade jag en hel sida kvar typ så jag sket i den. Jag ville skriva men jag hann inte! Blev så himmla stressad när hon satt och glodde!!

Aja jag tror jag klarade det men det var ganska svårt. Direkt efter det gick jag hem tog på mig mysbyxor och ansiktsmask, sen åt jag mellis och satte mig vid datan. Det är härligt det! Nu ska jag städa rummet och idag ska jag laga mat, tror jag. Mmm vad ska jag göra för smarrigt!? Ikväll blir det tv.n och koppla av!


Jag

Kommentarer
Postat av: Diana - en fotoblogg

heyhopp snygging :D tack tack TACK! :D superkul attt höra att du gillar dom!

du får suuupergärna lägga till mej på bloglovin om du vill :D:D

pussheey!

2009-03-06 @ 18:49:35
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: emma

hahah maria& jag villket team XD HAHAHA det är så kul när man tänker tillbaks!

2009-03-06 @ 19:02:38
URL: http://textfoto.blogg.se/
Postat av: kiing

sv: jag såklart! tog med mig din o.c box i torsdags och skulle lämna den till dig, men jag hittade dig inte på rasten. jag lämnar den på måndag, tack för lånet bell!

2009-03-07 @ 13:50:23
URL: http://rebeccatalarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0