smaken är som baken

Det var ju Eurovision  song contest i helgen, det var helt okej att han som vann vann för mig. Men iallafall idag hade vi kulturdag och det var ganska tråkigt men det gick väl. Sen började det regna efter det gick vi hem till Emma där vi skrattade,pratade,fikade och brottades på sängen. Helt plötsligt tog Johanna in sina äckliga strumpor i min mun, fy faan. Smaken är fortfrande kvar!  xD

Btw imorgon är det sista kulturdagen sen är vi lediga och då sticker jag till landet tror jag. Igår blev jag och Jo fotade av Ida & Denise, det gick rätt bra tror och hoppas jag!  Nu är Rebecca hemma igen!!! :D   Nu ska jag skicka ett sms sen fixa på datan lite innan jag somnar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0