fredag 27/11-09 23:35.

Visste du...

att jag vill ha - någon riktigt bra!
att jag lyssnar på- blandad musik (t.ex mgmt,vapnet,håkan hellström,kent,laakso) och på bra/smarta saker
att jag pratar - när jag har lust och mår bra, är glad
att jag inte gillar - matte, svikare, dumma, vissa djur m.m
att jag avskyr när folk snackar - skit (slänger ur sig vad som helst)
att kärlek är - något fint
att jag gillar att - va med personer jag gillar allra mest, sova
att jag alltid kommer att - älska Julen, nära&kära
att jag är hemligt förälskad i - om det är hemligt så säger man väl det inte?

att sist jag grät var - idag.
att min mobiltelefon är - alltid på
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött och vill ligga kvar!
att innan jag går och lägger mig - tänker jag massvis!
att idag har jag - varit på upptäcksfärd
att jag just nu tänker på - massa, men mest att jag vill sova
att i kväll ska jag - sova?
att i morgon kommer jag - va på gymnasiemässa
att jag hoppas - att jag är gladare imorgon kanske.
att jag verkligen vill - ha mina filmer

God natt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0