ohhhh helga natt!

Är hos Jo ska snart hem och käka tacos. Johanna står och pratar om vikingar och paperskorg, haha! Hennes pappa gör armhövningar och låter. Han försöker stila för mig sa han, HAHAH jovisst ja! Vi har försökt plugga men för mig gick det inte så bra! Juste...

Rebecca har skickat en jätteful inspelning när jag sjunger Oh helga natt (på skoj),med mans-röst  till nästan alla i klassen. Iallafall till Hanna, Tobbe, sen skicka Hanna till Johan osv.. Fyfaan nu har alla i klassen hört den typ. HAHAHA fan Becka! Lite kul också.. Hihi!  Tjo!



Kommentarer
Postat av: johanna

haha vikingar och papperskorg hahaha!

det var daniel som sa att jag skulle fotografera det fast vikingar vet jag inte riktigt haha ^^

Oh helga natt kommer bli en riktig hit isabell!

Rebecca och jag ska skicka in den till andra chansen i idol ;) så nästa år då jävlar! Idol nästa!

2009-11-18 @ 18:11:16
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0