Can you hold on for a second? I’m on my hamburger phone. Its just like really awkward to talk on.

Lite tråkig sammanfattning:

Skolan:
-Engelska
-Spanska
-Håltimme!
-Muntlig redovisning! (engelska)
-Syslöjd

Ikväll ska jag:
-Göra middag till familjen, haha
-Äta skummboll och glass
-Se idol och en film
-somna sent, vakna sent!


RANDOM BILDER!






KOLLA VAD SOM KOM MED POSTEN, SOM JAG SKICKAR EFTER! Min coola telefon. Tänkte köpa en klacksko, äpple, eller mun först men sedan blev det en hamburgere. Som i Juno. Älskar knasiga saker!




Cool va? Sorry för ett slarvigt inlägg, men jag orkar inte fixa!



Kommentarer
Postat av: Ida och Emelie

sv: tack, nej vi är bästa vänner :)

2009-10-17 @ 17:23:04
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0