här kommer jag, gbg

Tänkte bara lite snabbt tala om att:
Idag i skolan hade vi prov på "Pojken som kallades det" vi fick sitta i 3 timmar. Jag satt i 2tim och 35min tror jag. Efter det hade jag jätteont i handen, skrivkramp. Jag skrev 4st A4 papper, både fram och baksida! Jätte jobbigt men men nu är det gjort. Sen flöt dagen på bra.

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till göteborg!!! Åh jag längtar så, efter skolan tar vi bilen mot GBG. Jag tror det tar ca 6tim men det är det värt. Sen har vi också pip-test imorgon på gympan, usch va det kommer gå dåligt. Har ingen kondition alls! Sen har vi en spanska-uppsats imorgon. JAG HATAR SPANSKA, JAG KAN INTE ETT ORD!
Jag är stressad nu måste jag, packa, baka, plugga, ladda kemeran, fixa bilder, duscha. Kl: 20.00 är det idol också. Oj oj oj.


Jag


Kommentarer
Postat av: therese

himla bra!

2009-09-24 @ 21:52:10
URL: http://thrs.blogg.se/
Postat av: therese

och förresten jag kan vara himla stolt över att du skrev så mycket på provet.

2009-09-24 @ 21:53:32
URL: http://thrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0