men aldrig i takt.

Nu är det början på en ny vecka. Redan. Jag tycker man borde byta plats på helger och vardagar.
Jag har ingen bra magkänsla just nu. Snart ska jag iaf äta pannkakor. Moder Jord gör mina specialare. Mumma.
JUSTE...missa inte säsongstarten för Fångarna på fortet ikväll! Det tänker inte jag! Och det ligger pizzabullar i frysen, som jag bakade här om dagen. Lite torra men det duger. Och jag saknar Thailand väldigt väldigt mycket.

CEO – Illuminata

CEO – Come With Me

Lyssna! Mest för att syster fick mig att gilla..gilla mer..älska..detta. Nu. Bara fint.







Kommentarer
Postat av: beck

Det blir bättre hallonhjärta.

Vi har i alla fall varann,

Så vi kan underhålla varandra med dåliga skämt på lektionerna och försöka klara oss igenom allt som är svårt.

2010-08-23 @ 18:02:41
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/
Postat av: johanna

helt sjukt underbara blder!

2010-08-23 @ 22:10:23
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0