Utkast: 8 December 2010

Snart kommer jag att kissa i sängen om jag inte reser mig nu. Men det är så fruktansvärt kallt och jag är inte helt kry om man säger så. Vill va kvar här ett tag till. Jag älskar vinterns och Julen och allt som hör till, men jag längtar ändå till sommarn. Har så mycket planer på vad jag vill göra och så! T.ex. ska jag ta ut mer folk till mitt sommarställe...jag menar Rebecca var ju bara där kanske sammanlagt en vecka under sommarlovet och Emma har ju inte ens varit där än!? Jag vill vara där i princip hela tiden, jag trivs där har jag kommit på. Åh va härligt men jag älskar som sagt vintern också. Men våren kan jag hoppa över. Eller det kan va fint men den får gärna gå lite fortare! Oj vad jag babblar om ingenting och så har jag inga bilder heller.
Lite fint sådär.

Får man inte lite sommar känslor av detta.

Lite så känns det nu.

Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dig.

2010-12-08 @ 20:07:40
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0