18e december.

Nå. Vad vad har jag gjort de senaste dagarna. Inte mycket alls. I fredags var det sista dagen på praktiken innan jul, och den dagen gick väldigt segt! Det var bara 6 killar där så det fanns inte så mycket att göra direkt. Idag fick jag äntligen sova ut efter alla dessa nätter med för lite sömn. Vid 2 tog jag en tripp på stan med Johanna och efter det åkte jag med mamma och handlade massa ingredienser till julbak osv.

Imorgon ska jag verkligen storstäda rummet och göra det allmänt julfint här hemma! Nu ska jag klä granen  och kolla på film, sen har Emma och jag även bokat in ett friskis pass på måndag. Härligt! Det var väl typ, det.

 

Fick hem min beställning från fuji så nu har jag bilder från alla årstider, i stort format. Perfa!
Har även bytt åt några bilder från min fotovägg, lite mer vintriga. Det blev sådär va. Menmen, får duga ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0