20 december 2010.

Först var jag i skolan som vanligt. Först hade vi matte sen skulle vissa redovisa så det gjorde jag, Matilda, Patricia och Emil också. Det gick väl okej men det blev nog alldeles för kort. På svenskan lekte vi bara, det var ganska kul ändå!
Efter det gick jag hem sen åkte mamma med mig till akuten. Usch vill inte ha det såhär längre! Doktorn gjorde lite prover igen sen fick jag gå in i nått läskigt rum och...fixa. Har fått lite starkare medicin nu, så jag hoppas verkligen det funkar nu, det måste funka!

IMORGON ÄR DET JULAVSLUTNING OCH SYSTER KOMMER HEM! Så det blir väl fika och gott i skolan och kolla på nått i Aulan. Sen Jullov!!! Då åker familjen till Stockholm och hämtar syster och äter på restaurang och shoppar lite, jag måste köpa byxor. Puss.



Kommentarer
Postat av: johanna

ha en riktig God Jul här hemma nu bells! kommer sakna dig!

2010-12-21 @ 09:00:06
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0