En som kan vara som den egentligen är och vill vara, och inte en som inte är så bara för att andra inte vill att den ska vara som den egentligen är.

Jag har så mycket i min knäppa hjärna så det inte ens går att få ner på ett papper eller på ett blogginlägg som detta. Jag undrar om det finns för få tangenter eller om tankarna är för många och för långa! Aja hursomhelst så är jag sjuk och får därför ångest för att jag är sjuk. Juste pluggandet. Sen är jag så trött på verkligen allt. Nu vill jag bara gräva ner mig under täcket och vakna när det är sommar och när allt känns mycket bättre. Eller också vara en blåsfisk eller liknande och leva som dom i Hitta Nemo gör. Men då skulle man få ångest för det också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0