thai thai thai

Sitter med syster pa ett internettcafe, kannde att det skulle behovas ett litet inlagg fran mig i underbara thailand ni igen!! Skulle jag forklara hur underbart och otroligt varmt det ar har, sa skulle det ta en evighet ...sa nej. Men ni fattar nog! Idag har det som alla andra dagar varit ca 47 grader i solen!! Men nu ar klockan snart 7 pa kvallen sa lite svalare ar det nu! Vi at nyss pa varat favvo stalle.. som vi nastan blivit stammisar pa nu, haha.

Juste.. jag horde att det verkligen ar iskallt hemma hos er i Sverige! Vilken tur att man ar i thailand da, usch vill inte ans tanka hur kallt det ar hemma..stackare!! Nu ska vi ga och kanske shoppa lite, pruta!! Sen blir det strandpromenaden hem.. halsa pa alla krabbor.. det kryllar av dem pa kvallen.. juste (igar blev syster drankt av en vag nar hon hadde kladerna pa sig.. hahah) sorry var bara tvungen. Usch foa vidriga baren med ackliga tjejer foresten! Puss pa alla ni!



Kommentarer
Postat av: johanna

åh vad härligt isabell!

NJUT nu! Sola lite åt mig också! här är det 15 minus och ren pest att gå till skolan i mörkret.. SJÄLV dessutom :( saknar dig. puss

2010-01-08 @ 16:09:47
URL: http://johannanorlin.blogg.se/
Postat av: emma burman

<3

2010-01-15 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0