it was sun sun sun.

Just nu sitter jag här hemma, har rast. Om en halvtimma ska jag tillbaka för att sedan göra nått äckligt matteprov! Ojojoj. Igår var ju vi som sagt till gröna lund..men det berättar jag mer om sen + bilder kommer senare! Men jag kan säga att jag är riktigt stolt över mig själv!! Nu har jag världens huvudvärk och är trött som bara den.. usch!



Leker lite med mina solglasögon..i brist på något att göra!  (åkbandet sitter självklart kvar i några dagar till)



Älskar detta linne..tog det av syster när hon flyttade..men det får jag! ÅH


Kommentarer
Postat av: therese

bells, du kan få det linnet! jag lämnade det eftersom jag aldrig använder det.

2010-06-02 @ 15:16:03
URL: http://thrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0