För många rammelsängar att ramla i.

Som sagt var klassen på Gröna lund i tisdags, så jag tar och bjussar på några bilder. Jag tycker jag var riktigt modig!!! Jag som hatar att åka karuseller för att jag mår illa av allt, och jag var helt inställd på att bara gå i lustiga huset. Men sen mot slutet så åkte jag vilda musen, som jag annars hatat! Åkte den 2 gånger, lyckades också övertalas att åka vasten 3 gånger och massa andra karuseller. Jag mådde inte äns illa ´bara en himla huvudvärk och ont i nacken. Det var ju sjutton skita kul! Så jag ska åka massvis på liseberg med syster i sommar. ÅH! Nog om det. Jag har en riktigt himla dålig dag i dag och massa bekymmer. Intressant.









 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:02:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0