stort inlägg - stor dag!

Jag är så jävla rädd. Allt går så himlans fort och jag hänger verkligen inte med!
Nu kommer jag aldrig mer gå på roslagsskolan och aldrig mer gå i samma klass som dom personerna jag gått i samma klass som sen 0:an, dagis!!! Herregud..det är sommarlov?! Det som jag så länge väntat på, bara få slippa skiten, skolan, vissa människor! (det har varit hemskt.) Jag borde va så jävla glad att det äntligen är över..men det känns så jävla konstigt! Allt.


BALEN 2010:

Fixa, fixa, fixa. Niornas bal igår var iaf bättre än förväntat.  Jag "släppte loss" som jag bara kan göra med syster eller andra jag står nära. Nästan iaf.  Dansade satt benen växte yttligare, värsta tränings passet och satt skinnet på stortån lossnade. Härligt! Tack. Sen hem, duschen...somna vid nästan halv 3 på natten.

AVSLUTNINGEN:

Vakna vid halv 7, fixa. Möttes först i aulan, sedan gick hela klassen och lärarna till klassrummet. Väl där fick vi se ett fint bildspel, med några härliga bilder. Många grät, jag höll mig. Kramkalas. Betyg. Sen börjar man fatta att det verkligen är slut! Aldrig mer! Fan...eller? VA? Tårar, tårar, tårar..jag med! Jag trodde det här skulle va en lättnad..allt känns..bara knäppt och inget annat.


Nu ska jag äta jordgubbar med glass, mamma köpte 8 kartonger!!! Sen träffa några fina.

BILDBOMB VERKLIGEN! 








Så såg jag ut.


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0