en bildbomb kan man väl kalla något som detta.

Idag åt vi påskmiddag hos M & M och det var såklart mysigt. Sen har jag också sett en film som heter den bästa sommaren , den var väldigt bra faktiskt. Se den.  Hur som helst så lovade jag att ladda in massor med bilder och jag håller vad jag lovar. Så här nedan ser ni massa bilder jag tagit de senaste veckorna skulle jag tro. Vissa fina, vissa roliga, vissa helt fullkomligt onödiga! Imorgon är det också sista dagen innan det blir påsklov, det ska bli riktigt skönt och då åker jag som sagt ner till Göteborg med våran nya lilla ägghusvagn...

Vad säger man nu...♥
Från tjej-kvällar.
Det tog tid. Typiskt mig att alltid vara tvungen att lägga upp varenda liten bild. Jaja nu är det gjort så se och njut kanske man ska säga då.

Kommentarer
Postat av: johanna

men snälla lägg ner?

jag har inte sagt att jag hatar han? har aldrig gjort det och varför skulle jag annars skriva upp den om jag hatade det? hmmm... :P

2010-04-01 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0