Till alla er som trott på allting som vi gjort.

Just nu sitter jag och lyssnar jag på massa SOMMARLÅTAR på spotify, det är så himla härligt och jag kan knappt sitta still! Här kommer alla sommarkänslorna på en och samma gång ungefär. Just nu spelas När vi gräver guld i USA, haha. Och självklart en himla massa Håkan och JJ på det också. Sommar! 

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag vara duktig och försöka få lite saker gjorda! Känns som min "att göra" lista är ganska lång nu i slutet av terminen. Skönt när den här tiden är slut!


Innan det lägger jag in några bilder och ännu en video från igår när jag och min käre vän var på äventyr uppe på ett tak, hihi! Det var väldigt mysigt faktiskt....










"Flug fyla flyga flug..."  Det är inte så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0