du betyder inte allt men det blåste aldrig kallt.

Kom nyss ut från duschen och nu är jag helt slut! För idag sprang vi maran, jag tror den var typ ca 8km eller nått? Men det gick ganska bra för mig faktiskt, även fast mina ben värkte och solen sken som bara den! Jag tyckte Johanna sa att hon kom typ 26 och jag 28, men jag själv har faktiskt ingen aning. Kort och skön dag i alla fall och ledig tors och fre också!

Nu ska jag bara klä på mig sen ska jag nog slappa framför datan ett tag, har många bloggar att kolla och det älskar jag! Sen vet jag inte...fika med vännen min tror jag.


En till video. Kolla!

Gjort en till video med massa olika bilder och så typ! Haha! (ni kanske är med) SE OCH NJUT!


Kommentarer
Postat av: johanna

How could this be done by such a smiling sweetheart?

jätte fina bilder bell1 :)

2010-05-12 @ 18:54:57
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0