Vi kan le, men bara i sekunder. det är ett uttryck för känslor och det är förbjudet.

Mitt tredje inlägg för idag!

Nu är jag nyduschad och kollar på DH. Ni måste läsa här nedan om vad som hände mig och Beck nyss på coop!!


När vi kom ut gick vi mot några cyklar o båda hajade till lite när det hängde ett lås på styret,
Hann tänka bah "men vafan äre där?" och jag hade redan kommit underfund med att det inte va min cykel för den stod på andra sidan..eh..hehe..tog lite längre för Beck att inse det.
Påväg till cykeln så står en kärring bakom en hylla med blommor och så hör man henne säga (tror vi) "blåååååmeeees"..och Jag och Beck börja typ as garva för vi trodde hon va störd. Lät så fult!
Där går vi skrattandes när vi ser "blåmes" komma springade rakt emot oss,
En jävla läskig hund. Han skulle typ mörda oss!
Vi får panik o Beck ställer sig bakom mig (som är ännu räddare för hundar)
Och jag rabblar ur mig "jag är allergisk!"
Och Beck visste inte vad hon skulle säga o hon va så rädd så hon bah "eh...JAG HATAR HUNDAR!"


Hhaha...synd att det inte finns på film..kan tänka mig våra ansiktsuttryck gå från värsta garvet till skräckslagna..
Guuud va vi skratta sen. Tänker på det fortfarande



(Snodde den från Becka och ändra lite, lat som jag är)









Kommentarer
Postat av: beck

hahahahah..åh..det där kommer jag aldrig glömma :'D

2010-05-18 @ 22:14:55
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/
Postat av: soofie

sv: jag vet :( därför jag försöker "lära" mig att lyssna på honom :D

2010-05-18 @ 22:23:43
URL: http://lehtisalosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0