Den här stan som gör mig så hög, den här stan kan få mig så låg. den här stan får aldrig nog av saker som går sönder.

Halloj!Idag gick jag till skolan cirkus 11! Skönt. Väl där fixa vi lite med bilder..sen åkte jag och vännen min och köpte magnum gold glassen och cykla om kring lommarn lite. JAG VILL BADA! Första doppet måste ju ske snart jö. Såg också på någon föreställning i aulan. En tjej som sjöng var riktigt duktig men det var ganska många saker som var pinsamma asså! Har med andra ord inte varit något speciell dag tycker jag...nu ska jag ta mig lite te och sätta mig ute i gräsen eller på ballkongen och göra nått somrigt..nån somrig film kanske?
Idag bjuder jag på en outfit också..bara för att jag äntligen kan börja använda mina chinos. SOMMAR!








(sneak peek) Bilderna kommer sen...♥

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

sv: Taack :D

2010-05-20 @ 22:44:43
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0