so far away but still so near.

I lördags åt jag kinamat med mamma och pappa, rätt så mysigt faktiskt trots att jag knappt kände någon smak. Jag blev sjuk i fredags på ett och annat sätt och har inte blivit mycket bättre än. Svårare att andas en vanligt. Men igår fick jag skjuts ner på stan för att träffa Emma. Vi kollade runt lite och jag försökte hitta en julklapp åt mamma, hon är så svår att köpa till för hon förtjänar något mer än fint. Sen satt vi och fikade en lång stund och pratade. Om ditt&datt. Sånt gillar jag, ingen stress eller nånting. Hon är fin hon.
Sen har det tydligen hunnit blivit första advent, det är ju bra men jag tycker ändå det kunde vara tredje istället.
Sen åt jag världens godaste glass, men smaklökarna fick anstränga sig ganska väldigt mycket. Och sen såg "Pojken i randig pyjamas" den var hemsk, se den. Usch jag mår rent ut sagt... inte bra... alls. 
 








Kommentarer
Postat av: emma

<3

2010-11-30 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0