Utkast 9 nov.



SKULLE DU HELST:
1.pierca tungan eller läppen? - Läppen
2.vara seriös eller oseriös? - Det beror på, men oseriös tror jag
3.dricka grön eller röd mjölk? - Grön då.
4.brinna upp eller drunkna? - Ehh..drunkna, nej vet inte
5.umgås med dina föräldrar eller vänner? - Familj och vänner

SVARA ÄRLIGT:
1.tycker du om någon nu? - Nja inte nån spc, mina närmsta
2.har du skolkat? - Ja
3.varmt eller kallt? - Båda på olika sätt, men varmt kanske då
4.soligt eller regn? - Båda!
5.fanta eller cola? - Fanta
6.är du nyttig av dig? - Varierar väldigt!

OM MIG:

1. vart bor du? - Norrtäjle
2. hur många barn vill du ha? - Vet inte
3. vill du gifta dig? - Ja, det tror jag
4. favorit tid på dagen? -  Kvällen
5. humör just nu? - Trött och arg, har ont i magen!
6. sugen på just nu? - Chai-te och glass
7. vilket shampoo använder du? - Head and Shoulders, haha

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1.pussat någon? - Nej
2.sjungit? - Jo
3.blivit kramad? - Ja
4.känt dig fånig? - Nej inte speciellt..
5.saknat någon? - Ja
6.dansat galet? - Nej
7.klippt håret? - Naj
8.gråtit? Jo


GREJER:
1.har du blivit jagad av polisen någon gång? - Inte jagad
2.har du en hund? - Nej!
3.sover du helst ensam eller med någon? -  Ensam!
4.tror du på spöken? - Nej, men ibland får jag för mig lite..udda saker.
5.är du mörkrädd? - Nej
6.vad vill du ha just nu? - Jag vet inte

KOMPISAR:
1.har du nån bästa vän? - Haha nej, men min fina syster är som min bästa vän också
2.är du ofta med dina vänner? - När alla har tid och lust då
3.vad brukar ni hitta på? - Prata, gå, se på film, äta, osv osv.
4.kan du vara dig själv med dina kompisar? - Jo
5.vem vet mest om dig? - Ingen.

OM DIG

2.hur lång är du? - 1.69 tror jag
3.vart bor du? - Gransätersgatan
4.är du nöjd med ditt rum? - Jo, det är mysigt
5.villken är din riktiga hårfärg? - Den jag har
6.vad väger du? - Vet inte exakt.
7.har du någon sjukdom? - Inte vad jag vet, än.
8.är dina föräldrar skilda? - Nej!
9.gillar du skolan? - Nej!
10.hur svarar du i telefon? - Hallå, Aaa, Tjoho.

VAD:
1.åt du senast? - ris och nån svampsås med kött, gott!
2.drack du senast? - Vatten eller Aloe Vera
3.har du på fötterna? - Tofflor
4.lyssnar du på just nu?- Run Joey Run
5.gillar du mest hos dig själv? - Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0