allt jag var kom till ett stopp, för jag blir så dum av dig.



Åhh om 6v. ska jag se den där Hellström som är så otrolig! Jag ska vara glad hur det än blir då.

Håkan Hellström – Saknade te havs

Håkan Hellström – River en vacker dröm

HAR DU..
Någon favorit rätt:
Tacos, kött och potatissallad, lax... allt!
Någon Flick/pojkvän: Nej
Puder på dig: Bara lite
En levande tro: Öhmm..
Någon sjukdom: Ingen livsfarlig iaf
Gymkort: Nepp
En homosexuel kompis: Nje..
Någon favorit låt: Ja, massor!
Om ja, vilken? Många!
Duchat idag: Nej, ska snart
Någon vän som snarkar: Japp
Någon vän som spelar i ett band: Nej
Några MVG? Konstigt, men ja
Någon som förstår dig: Ja
Tuff kompis som kan försvara dig: Inte direkt
Något beroende: Tuggummi och Kaffelatte
Fikat idag: Typ

VEM..
Avskyr du? Det du!
Hånar du? Haha.
Delar du mest minnen med? Mina nära och kära
Gosar du med? Ingen..
Städar ditt rum? Jag?
Tror att den är något? Det tror väl många

VILKEN..
Buss åker du oftast?: Den till Stockholm
Frisyr har du?: Nu... toffs
Dag fyller du år?: 7 augusti
Årstid?: Sommar!
Stad är du uppväxt i?: Norrtälje

VAD..
Gör du nu?: Svarar på frågor, planerar...åt nyss middag.
Gör dig till en dålig människa: Oj, det är mycket
Är roligast nu?: Inget!! Kanske får bli mammas dåliga skämt då?
Har du på dig nu?: Underkläder och morgonrock... ska duscha snart
Ska du göra nu?: Sa ju det... duscha!

 


RANDOM
Kallt ute?: Jaa!!
Idrottar du?: Inte direkt
Sista du åt?: Hemgjord hamburgare, mumma
Tycker du om dataspelvåld?: Nej?
Har du bra hörsel?: Haha verkligen inte!
Tycker du om sånt här?: Nja
Har du någon piercing?: Om inte öronen räknas, så nej
Har du någon tatuering?: Nej
Är du rik?: Nepp
vad har du för mattebetyg?: G, IG när kursen är slut tror jag nog
Vad/vem fick dig att skratta idag? En video typ
Vad gjorde du 8.00 imorse? Fixade mig
Vad gjorde du för 30 min sen? Åt middag!
Vad hände dig 1993? Jag fanns inte?
Tre ord varför du sist spydde? Kommer inte ihåg (haha)
Vilken färg är din hårborste? Vilken av dom?
Vad köpte du sist? Kolla förra inlägget
Vad fick du senast i present? Det jag fick när jag fyllde år i aug tror jag.
Vilken färg är din dörr? Vit.
Var förvarar du dina pengar? Väskan, jackan, plånboken, kortet, banken.
Hur var vädret igår? Som idag, kallt.
Var kramades du sist? Öhh.. vid min brevlåda.
Vad ser du fram emot? Flytta, GBG, När jag ska se Håkan, lov!
Vad är 15? En siffra?
Vilken skostorlek har du? 38/39
Vill du klippa dig? Naj.
Är du över 25? Nej.
Pratar du mycket? Nej, det beror ju på.
Kollar du på O.C.? Ja! Mina boxar.
Har ditt namn ett "x" i det? Nej
Känner du någon som heter Steve? Nej 
Hittar du på egna ord? Ibland kanske
Är du en typiskt svartsjuk person? Nej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0