somliga ljus brinner aldrig ut?

Oj det var ett tag sen! Höll på att försova mig i morse, men som tur var vaknade jag när mamma smällde igen dörren och åkte till sjukhuset. Cyklade jättefort och såklart har vi sovmorgon! Ahh jag blir galen, kunde ha sovit ju. Lite senare idag tänkte jag gå ner på stan ett tag, det var ett tag sen. Härligt. Nu har äntligen DH och Grey´s anatomy börjat igen, det är också ganska härligt.
Jag pratade med syster och hon säger hela tiden hur mycket hon längtar tills jag tar studenten. Åhhh min älskade familj, släkt, vänner, kanske Systers vänner kommer va där. Dom kommer hålla upp skyltar med Bebis-Bell på!
Haha tillbaka till verkligheten. I helgen är jag troligtvis hos Sofia och kanske behöver en sovplats hos Johawni.
Funderar på att baka nu, men det borde jag inte. Hmm... Babbel babbel, TJING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0