regnmoln brukade jaga mig.

Sorry för usel uppdatering. Men jag har haft fullt upp, alla dessa prov tar död på mig! Och det kommer fortsätta i samma riktning resten av veckan också. Och efter! Suck. Men på tors kommer finaste syster hem. Och på fredag kommer hon till mig när jag slutat skolan, så ska vi äta på kinarestaurang. Åh. Det förtjänar man efter allt slit.

I söndags var jag på landet. Jag och mor plockade svamp och dom sista blåbären.
I måndags cyklade jag iaf hem till Johanna efter skolan. Det rent ut sagt spöregnade. Så när hon öppnade dörren stod hon bara och skrattade åt mig, och det kan jag förstå. Hela jag såg ju ut som en blöt hund! Vi drack te och sedan passade vi på att uträtta massa ärenden.

Idag gick jag till 20 i 5, var så himla trött satt jag nästa somnade. Åh nu vill jag sova..men vad måste man göra? Plugga! Tragiskt. Ma-prov del 2 imr. Nu ska jag ta bort ansiktet, göra kaffe och kolla klart på en film. Tihihi.










Så såg jag ut när jag kom hem efter skolan...blöt hund! ♥



Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Jo oj det var ett tag sen nu.. måste försöka göra de snart =)

2010-09-15 @ 21:58:55
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0