What brought us to this, what places we blindly passed, what turns we missed.

Jaha då satt man här igen då. Jag tror jag ser detta som en undanflykt...jag borde ju egentligen plugga. På torsdag har vi nämligen prov i Fysisk och Psykisk versamhet eller någon liknande?
Men jag var nyss ute och sprang över åkrar i dimman med Tussis, så nu vill jag bara göra en kopp te och se på en film eller t.v. Har ju trots allt sovmorgon imorgon. Borde gå på resursen...men tror inte Petra skulle det och jag orkar inte...så nej! Måste köpa lite nödvändiga grejer nån dag i veckan också. Och mer ramar.
Pussar.



Kommentarer
Postat av: FELICIA VARGAAS

fin blogg du har kolla in min :)

2010-09-09 @ 10:59:50
URL: http://vargaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0