Anything but loud.

Påsklov! Underbart och hur behövligt som helst, kan jag lova.
Vårkänslor!
I söndags var jag på landet hela dagen. Jag målande min säng och fixade i min stuga. Det var verkligen hur varmt som helst, man kunde liksom gå i shorts! Underbart! Och så har jag pussad lite på Emma också.
Nu ska jag kolla på film och imorgon ska jag äntligen klippa mig! Mitt hår är som en risbuske och hur långy och tungt som helst! Får till och med behandlingen gratis, härligt.
Föresten åkte pappa upp till akutet och sa åt dem att ta tag i det här med min mage på riktigt nu. Så jag ska tydligen börja om från noll. 11 nålar i armen i onödan... som jag inte direkt gillar sprutor!
Nu känner jag att det blev för mycket text om allt och inget, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0