kasettband.

Bara för att jag har världens coolaste iPhoneskal!

Ditt namn? Isabell
Är du snygg? Nej.
Födelseår? 1994
Ditt födelseställe? BB Danderyd
Hur tar du bort oönskad hårväxt? Rakhyvel
Spelar du något instrument? Nej
Dina första tankar när du vaknar? "Jag orkar inte...!"
Är du hungrig? Nepp
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum
Vart bor du? Norrtälje
Är du bra på? Att tänka för mycket!
Är du singel? Ja!
Pepsi eller Coca cola? Vet inte... inget?
McDonalds el. Burger King? Ingen aning
Mjölk i kaffet? Ja
Sjunger du? Ja, men jag har inte sagt att det låter bra..
Vill du gifta dig? Jo
Är du en hälsogeek? Nej
Har du glasögon? Japp, men använder dom sällan..
Hur ser din plånbok ut? Svart.. men en blomma?
Din perfekta pizza? Hmm... vanlig med ost och skinka
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? Tacos, avokadosallad, kött och potatissallad, lax, grillat! Dryck... Latte, Kaffe, Te.
Favoritdjur? Säl, Panda, Sengångare, Katt
Favoritparfym? Fizzy och Vanilla - av Alyssa & Ashley!
Gillar du när det åskar? Ja, mysigt!
När ska du festa nästa gång? Inte vet jag
Vad köpte du senast? Tuggummi
Hur mycket pengar har du? Vet inte.. har bara på kortet iaf.
Senast kramat? Becka
Senast pussat? Kommer inte ihåg..
Favoritbyxor? Några av mina svarta Cheapmonday
Det sista du sa högt? "Bra, hej då!"
Det senaste någon sa till dig? "Jättebra Isabell, då hör jag av mig när jag har svar"
Vad ha du druckit idag? Kaffe och Jouice
Vad var det senaste du åt? Mackor
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Ganska mulet
Godaste glassmaken? Polkagris och Saltlakrits!
Vill du ha barn? Ja
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Ibland ja
Brukar du rakat dina ben någon gång? Ja!
Vad ser du om du tittar till höger? Hallen
Vad ska du göra härnäst? Klä på mig?
Humör just nu? Helt okej
Morgon eller nattmänniska? Natt!
Är du snäll? Jaa då!
Är du blyg? Jo.
Tycker du att du har fin dialekt? Har jag någon?
Ögonfärg? Jag tycker Grön, andra säger Blå?
Tycker folk du är snygg? Det vet väl inte jag..
Är du en gottegris? Ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0