utkast.

sist jag grät hmm..igår: okontrollerade tårar, pågrund av min mage

när jag vill tänka går det inte och när jag inte vill tänka, då tänker jag för mycket

när jag bakar brukar det bli gott hur jag än gör!

just nu tänker jag på vilken tid jag borde gå upp imr?

ikväll ska jag dricka te och ligga i sängen

imorgon kommer jag besöka dagiset jag ska vara lärling på

min mobiltelefon är ganska häftig

när jag vaknar på morgonen snoozar jag 100 gånger och vill inte gå upp

om jag var ett djur skulle jag vara en säl!

i somras hade jag många bra dagar, men som tyvärr gick lite för fort

när jag borstar tänderna börjar jag noga, och slarvar med dom sista tänderna..

när jag lagar mat blir det gott!

jag är (lite) rädd för framtiden, hundar, spindlar

den värsta känslan är oro, stress, nervositet och magont

den bästa känslan är lyckorus, glädje, och trygghet

jag är bäst på
att oroa mig och tänka för mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0