get some.

Just nu är jag så himla himla mätt, knappen på byxorna kommer snart flyga iväg, det kan jag lova. Hur som helst.
Idag har vi firat mamma, så det har varit lite släkt och vänner här och vi har ätit god mat  osv. Föresten fick mamma en försenad födelsedagspresent av mig och syster: Ett presentkort på spa/massage på Rånäs slott, som pappa och jag fixade i veckan. Imorgon åker syster hem igen, (hon kom ju nyss!) usch! Sedan ska jag träffa Emma.



Jag ♥ cheesecake väldigt mycket, efter denna.



Inlägget blev lite försenat, eftersom blogg.se slutade fungera igår kväll.
Nu ska jag klä på mig och fixa mig och sedan möta upp Emsi.

Kommentarer
Postat av: emilutt

men ååh gräddtårtan ser ju inte lite gudomlig ut bellsi.. ge mig nu!!!!



2011-01-26 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0