hos storasyster.

Tråkigt att komma hem efter 4 dagar med min älskade fina storasyster i Göteborg. Men så är det alltid. Men vi har haft underbara dagar iaf. Vi har spenderat pengar på allt möjligt och legat i hennes säng framför många filmer och skrattat tills magen gjort för ont.
Vi båda blev lite tokkära i Ryan Gosling, i Blue Valentine, och Black Swan var inte lite knäpp, och Winter´s bone var inget att rekomendera, men Sebbe var tokbra och Tjorven är ju en...Tjorv. Vi har planerat för sommaren och jag har nog de bästa personerna omkring mig, min familj.










Mumma filli!






Sen kom Ulla och hälsade på... ha-ha... nej, jag tror jag borde gå och lägga mig nu. Bums!


Kommentarer
Postat av: tes

alltså bilden från con leche när jag håller handen för munnen är sjuuukt läskig!

2011-03-08 @ 09:32:02
URL: http://thrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0