i´m too tired to fall asleep.

JAG HAR VUNNIT EN IPHONE!

Jag satt på lektion i skolan och då ringde en kille från Jordan och sa att jag hade vunnit en iPhone, för bästa bild/leende. Haha. Jätteglad eller vad?! 3 vinnare i Sverige och jag blev en av dom. Otroligt faktiskt! Jag vinner aldrig...Nog om det.

Vi hade sovmorgon idag, vilket var otroligt skönt. Sen har jag varit på min första teorilektion med idrott-plus. Gick helt okej faktiskt. Sen vill jag skryta om mitt MVG som jag fick på min novell. Och jag har ont i ryggen. Puss.


Fool's Garden – Lemon Tree Så härlig himla låt. Jag vill ha sommar!




Kommentarer
Postat av: johanna

Stort grattis till iphonäään bellis! och dessutom grattis till ditt mvg! du är duktig du.

2011-03-09 @ 22:44:11
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0