mot hellströms hemstad.



Usch jag hatar min mage. Jag vet, jag tjatar men fy asså! Låg på badrumgolvet i 20min typ, kuuuul...
Nu är det iaf lite bättre igen, tur det. Så nu hade jag tänkt att mysa ner mig i sängen med grönsaker/dipp och världens godaste och juligaste te. Fan det är inte långt kvar till julafton! Jösses Amalia!!! Mys.

På måndag tar jag första bästa tåg mot Göteborg och min älskade Storasyster. Åh!
Äntligen får jag se hennes nya lägenhet, äntligen ha mysigt på riktigt, äntligen få krama om henne.
Så vi ses på torsdag. Och jag har jättelust med att göra nått kul på Halloween nästa helg! Hallå?!

Kommentarer
Postat av: josephine

Hej Isabell!

Angående den "vippiga" klänningen så vet jag inte riktig hur jag ska förklara hur den sitter. Den nedre bilden stämmer ju bra, den är ganska tight över bröstet tycker jag nog. Den andra klänningen måste du i så fall provat i Thailand, för den är därifrån :D Jag måste tyvärr vänta med att säga något om den och koftan du vill ha, för jag har fått ett mail (innan du kommenterade) och jag vet inte riktigt om det är de plaggen som hon menar att hon var intresserad av. Hur som helst så kan du få prova den blommiga klänningen innan du bestämmer dig? Och om den som mailade mig inte menar den klänningen du också vill ha så får du gärna prova den också. Hör av mig så fort jag vet.

2011-10-30 @ 11:53:23
URL: http://josephineilola.blogg.se/
Postat av: johanna

VI ska ha myyysigt på halloween! :*

2011-10-31 @ 17:24:08
URL: http://johannanorlin.blogg.se/
Postat av: johanna

VI ska ha myyysigt på halloween! :*

2011-10-31 @ 17:24:18
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0